Evren'den Torpilim Var & I Have a Torpedo From The Universe


Selamlar herkese, 
Daha yeni okuduğum ve de çokça etkilendiğim bir pozitif enerji kitabından bahsedeceğim sizlere.

 'Evrenden torpilim var'' Yazarı Aykut Oğut;

Eskiler bilir bir dönem Secret diye bir kitap çıkmıştı, bayağı favori bir şeydi, işte evrene olumlu düşünceler göndermek, olumlu düşünmek, olumlu düşüncenin sonucunda zengin olmak  bla bla bla  bu böyle acayip bir furyaydı o zamanlar.
 Fakat kitap bize taa  o zamandan bu  gerçeği fısıldamış pozitif olmayı..

Aykut Oğuz da kitabında evrene olumlu mesaj yaymayı olumlu düşünmenin gücünü anlatıyor bu kitabında bize..

 Tabi şimdilerde artık  herkes bu olumlu düşüncenin gücünü, evrene gönderilen olumlu-olumsuz   enerjileri, ağzımızdan çıkanların bir gün mutlaka dönüp dolaşıp bizi bulacağını iyice  anlamış durumda. 

 Evrene  mesaj gönderiyorum ama içinde olumsuz bir cümle kurduysam o iş yine yaş, kurduğunuz cümleye çok dikkat etmeniz gerekiyor içinde olumlu cümleler   geçmeli.

Evren şu şekilde oyununu başlatıyor öncelik tabi ki çocukluğumuz da aldığımız kararlar, yaşadıklarımız etkilendiğimiz örnek gördüğümüz modeller..

Öncelikle bir düşünün bakalım siz en kadar olumlu bir insansınız..   

Evren enerji ego meselelerini  incelerken, öncelikle şu yaşadığımız hayattan keyif almayı öğrenmemiz şart..

Evrenle iletişim kurmak istiyorsak elimizdeki enerjiyi olumlu olarak evrene geri göndermek durumundayız. 
Olumsuz düşünceleri aklımızdan çıkarmalıyız.

Öneğin bir iş görüşmesine gidiyorsunuz, omuzlarınız çökük, boynunuz bükük, umudunuz bitik enerji frekansınız  %35'de olursa, görüştüğünüz insan da nasıl bir intiba bırakırsınız bir düşünün, siz kendinizi  bu işe layık görmezken işveren sizi nasıl bu işe uygun  görüp  alabilir!

Bir de tam tersi şöyle düşünün, öyle bir güç ve enerjiyle  gidiyorsunuz o iş görüşmesine, frekansınız %80, bundan sonra yaşayacağınız olaylarda bu frekansta da  karşılaşacağınız insanlar, konuştuğunuz kişiler, karşılaştığınız %80'dir. Yani artık enerji  voltranını bulup kendi pozitif enerjinizi yakalamış oluyorsunuz.   

Bu  özgüvenli halinizle istediğiniz işi ve  maaşı, istediğiniz şartları oluşturabilirsiniz.  

Ben başarabilirim, kendime güveniyorum, bu iş için seçilmişim mesajını da karşı tarafa verdiğiniz anda iş sizindir.. 

Böyle bir ruh haliyle katıldığınız toplantı da tüm gözlerin üzerinizde olduğunu hissedersiniz. 
Olmaz öyle  bir şey demeyin, 2 gün önce bizzat ben kendim yaşadım kendi iş görüşmem de:)) 
 
 Bu olayı daha çok insanlarla konuşun ve  yayın mümkünse;  Evrenden torpilli olumlu blog grubumuz bu şekilde daha da genişler belki:)) Nede olsa tüm grup artık evrenden torpilliyiz:)))  
  
Bu arada olmasını  istediğiniz şeylere de dikkat etmelisiniz,ağzınızdan çıkacak her cümle çok önemli.  Hayatınız da istediğiniz şeyleri alacak yeriniz var mı? bu enerjiye bu güzelliklere hazır mısınız? Bunun için kendi alanınızda yer açtınız mı? Başınıza geldiğinde nasıl davranacaksınız? Bunları da düşünerek isteklerinizi gözden geçirmek te fayda var.

Sizler olumlu enerji yaydıkça, enerjinize uygun kişileri, olayları, para durumunu, sevgiliyi, kısaca etrafınızdaki her şeyi  kendinize çekmeye başlayacaksınız.

 Olumlu görünüp, olumsuz isteklerle bezenmiş düşüncelerinizi  evren yine tekrar size gönderecektir, evrenle oyun oynamayı aklınızdan geçirmeyin;  sizin isteklerinizi asla es geçmeyecektir siz ne isterseniz onun karşılığında olanları alacaksınız. 

Hayatınızdaki ilk pozitif  oluşumların gerçekleştiğini, evren size minik minik göz kırpmaya, olayları vesile etmeye başladığında anlayacaksınız. 
Yani bu mudur? bu kadar mı demeyin, istemeye evrenden istemeye devam edin. 
Gizli benliğinizde, içinizde gizli , olumsuz bir düşünce barındırmadan, isteyerek severek öz güvenle yapabileceğinize inanarak istemeye devam edin. 
 Evrenden öyle güzel şeyler öyle olumlu frekanslarda olaylar isteyin ki; Evren sizin sesinizi duyduğunda, heyecandan tüyleri diken diken olsun, gözlerinden yaş gelsin, enerjinizle dağları oynatabileceğinizi bilsin.
 Siz yeter ki siz isteme şeklini bilin ve  İSTEYİN!

 Kitabı bir an önce almanız sizin faydanıza olacaktır, ayrıca Aykut Oğut ve eşi Esra hanımın seanslarına katılabilirsiniz, youtube videolarını izlemek isteyenler için linklerini buraya bırakıyorum. ilgili link paylaştım. İlgili Videolar burada.

Veda

Unutmayın hayatınızın ipi sizin elinizde, güç sizde, ve evren emrinize amade dostlarım.
Hepinizi çok seviyorum, sevgiyle kalın.   

*Aman ha bu egzersizleri bir defa söyleyip geçmeyin hiç bir hükmü kalmaz.

*Konu aciliyetine göre bir dua gibi, ritüelleştirin. 

*Bu egzersizleri yapmadan önce mutlaka hedefinize odaklanın, tabi ki sonuç beklediğinizi biliyorum fakat; önceliğiniz sonuca giden yollarda hedefinize  küçük adımlarla ilerlemek.
 *Bunu yanlış anlamamanız için şöyle örnek vermek gerekirse; A noktasından B noktasını geriye çekmekle, adımları küçültmekle, hayalinizden vazgeçmek arasında büyük fark vardır.
 Siz  bu planları yaparken, ufak adımların sizi geriye çektiğini, hayalinizden uzaklaştırdığını düşünebilirsiniz.
 *Fakat bu ufak hayaller, sizi asıl sonuca götürecek tek gerçektir.
 Kişisel gelişim kilo vermek gibi bir şeydir. Spor salonuna gidip, iyi bir antrenman yapıp, taze sıkılmış bir portakal suyu içmek, elbette son derece faydalı, ama o kadarla kalmıyor. 
*İstediğiniz kiloya ulaşana kadar, her gün tekrar etmeniz lazım egzersizlerinizi:)

Ben ne diyorum, kendi işim olsun sevgili evren, beni unutma:))

TÜLİN ÖZKUL 2019 


İLİŞKİ EGZERSİZİ
*Son derece huzurlu ve keyfili bir ilişki içindeyim.
*İlişkide  özgürce kendim olabiliyorum. 
*Birlikte saatlerce vakit geçirebiliyoruz. Ayrı veya birlikteyken de günlerim son derece keyifli geçiyor. 
*İlişkimde çok sevilir ve saygı görürüm.
*Her zaman mükemmel insanlar beni buluyor.
*Karşıma sorumluluk sahibi insanlar çıkıyor.
İlişkim, hayatımın diğer alanlarını da pozitif bir şekilde etkiliyor. 

İŞ HAYATI EGZERSİZİ

*Her zaman başarılı olurum
*Her zaman saygı ve sevgi görürüm.
*Her  iş yerimde uzun yıllar çalışırım
*Her zaman maaşım ve imkanlarım iyidir
*Her zaman iş arkadaşlarımla çok iyi anlaşırım
*Mesleğimde son derece başarılı bir noktaya geldim.
*Benim de iyi olduğum noktalar var, şu  şu ve şu alanlarda kendime güveniyorum. 
*Bugün yapılacaklar listemdeki her işi, son derece büyük bir keyifle kolayca yapıyorum.

DOSTLUK EGZERSİZİ
*Dostlarım beni çok sever ve değer verir
*Dostlarım aramda kuvvetli bir bağ vardır.
*Dostlarım çok güvenilir insanlardır
*Dostlarım hayatıma değer katar
*Evde arkadaşlarımızı ağırlarken  çok güzel vakit geçirebiliyoruz. 

PARA EGZERSİZİ
*Benim cüzdanım her zaman parayla dolu olur
*Her zaman fazla kazanırım
*Bolluk, zenginlik ve refah içinde yaşarım
*Bana ummadığım yerlerden ek paralar gelir
*İstediğim her şeyi alma gücüne sahibim. 
*şu an çalışıyorum bugünüm ve yarınım daha güzel olsun diye.
*Para biriktiriyorum.
*Her gün beni rahat ettirecek kadar paraya sahibim.
*Çalıştığım şirket, her seferinde tam vaktinde ödeme yapıyor.


ŞÜKÜR EGZERSİZİ

*Huzur dolu bir evim olduğu için şükrediyorum.
*Son derece keyifli bir ilişkim, evliliğim olduğu için şükrediyorum.
*Maddi kaynaklarım için, sadece sevdiğim işleri yaparak para kazanabildiğim için şükrediyorum.
*Etrafımda sevecen, pozitif dostlarım olduğu için şükrediyorum.
*Hayatımdaki tüm güzellikler için şükrediyorum.



OLMAMIŞ FAKAT OLMUŞ GİBİ YAPTIĞIMIZ EGZERSİZLER

*Yeni ve güzel  bir ev aldığım için şükrediyorum.
*İdeal kilomda olduğum için şükrediyorum.
*Şahane dostluklarım  ve yeni iş ve özel arkadaşlarım olduğu için şükrediyorum.
*Her güne sağlıklı uyandığım için şükrediyorum.
*Elimdekilerin kıymetini bildiğim için şükrediyorum. 
*Hayatımdaki bolluk ve bereket için şükrediyorum. 
*Eşimle birlikte gittiğimiz tüm tatiller ve mutluluğumuz için şükrediyorum. 
*Harika bir işim ve çok keyifli bir çalışma ortamım olduğu için şükrediyorum.
*Hayal ettiğimi her şey için şükrediyorum. 
*Karşıma yeni iş imkanları çıktığı şükrediyorum. 
*Gelirimi %10 oranında yükselttiğim için şükrediyorum.
*Parayı kolayca hayatıma çekebildiğim için şükrediyorum. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AVŞA ADASI & ERDEK & KİRAZLI MANASTIRI KEŞİFTEYİZ

YENİ YIL GAZELLEMESİ

ISLAND OF MARMARA

METAMORFOZ GÖKÇEADAM

KAMP VE DOĞA YÜRÜYÜŞÜNDE ARA ÖĞÜN / SMOOTHİE ÇEŞİTLERİ

Frida Kahlo'nun Renkli Dünyasında Olmak.